Sunday, June 20, 2010

bengang




ermm aku tatau apa jadi ngn blogspot ni..byk kali dah aku cuba nk wat entry ni dan upload gambar..asek tk menjadi jer..so arini aku nk try lagi ..hopefully get thru la..

gambar kat atas tu la tapak tmpt aku nk menorai nasib sebagai penoreh getah..hehe..second picca tu tersengget..lupa nk rotate..pandai2 la nk tengok arr..nanti bila dh di reno reni aku upload lagi..as u can see here..dia ada dua pintu utama untuk kedai ni..satu tu dari arah yang aku amek gambar.. another entrance..yang ada glass door tu tu..been thinking nk bukak jer glass door tu then ganti ngn roller shutter..after discussed dengn contractor..sekali mahai gila daaa..aku leh guna duit tu wat g melancong....then dia advice to leave as it is..so..baguih ler jugek..mahal tu..kira2 mau 4-5k ..tatap la puas2 lot kedai yang masih huduh ni..nanti aku kuarkan alat ajaib dari poket doraemon untuk mem beautifying kan dia...now alat tu masih dalam peti kebal lagi..tunggu...i cant wait.....i cant wait..why i cant wait..becos..aku rasa cam dh berzaman..dari zaman batu lagi..zaman air batu campur..

No comments:

Post a Comment