Tuesday, June 22, 2010

Organised

hi all..arini nk cakap pasal organised..atau dalam bahasa melayu nya tersusun..korang tersusun ke tak tersusun...bukan hidup korang..klu hidup kita panggil terurus ke tak terurus...ni tersusun tak barang2 korang...nak tau org tu tersusun senang jer..g klik kat computer dia...cer tgk dokumen dia berterabur ke tak...aku???? tak yah ler tengok..aku pun pening mencari nya hehehe...ada org dia tersusun..consistent ada org dia on and off..ada yang terus off..aku leh di classify yang on and off..tk satu jer aku tk betul2 tk suka sepah..bilik tido..ini tidak boleh ma..yang lain sepah aku tk kisah sangat..tp jgn le sampai tahap kucing nak beranak pun tk sudi..

aku ada beli satu benda ni dia panggil adjustable partition..lets the picca tells u the story..

tu dia panjang macam pembaris..


then kita leh patah2 kan dia ikut kesusaian or ikut suka..kat bawah ni gambar drawer aku yang telah di clearkan..



tadaa.. dah siap..atas sebab2 keselamatan..maka tkkan aku nk buh semua stuffs kat lam tu baru amek gambar..so more orgnised kan..leh guna kat anywhere..dapur, opis or room..


yang ni lak..huh..bersepah nyer..


ting dah lawa...


ok itu saje le ye...kat ner nak carik benda tu..gi la kat mana2 discount store sure jumper nyer..selamat mencuba...sekian DEKO bersama Effa

No comments:

Post a Comment