Monday, June 21, 2010

Moodle

ola korang..pernah dengar moodle tak..huh noddle..bukan noddle tau..noddle tu mi..ini moodle..sebut betul2 mooooooodle..eh awat korang susah sangat nak sebut ni..moodle la..moodle..tau ke tak tau ni..klu tak tau sila Google..moodle ni macam system base..yang khas untuk learning and teaching activity..the best part is...its FREE FREE..hooray hooray..sorak semua orang2 kampung..aceli time aku tgh taip2 ni..aku ngah training pasal morphues...eh nanti aku sambung balik..karang ada kene pelangkung ngn instructor tu.. BRB

alu saya kembali ngn kontek lens kaler ungu lite2 dan lipsttik merah jambu hehe <- metaphor je ni..

oh ya psal moddle ..most of uni kat mesia guni moddle ni utk teaching and learning purpose..where lec easily can upload their notes..bukan aje notes..asgmt..kuiz..forum chat..macam2 la..pendek kata..berbaloi-baloi guna ni..at this moment..aku ngn dua lagi opismate aku disuruh buat e-learning for rural area community guna moddle base ni..so..been to the training amat la bagus ..sambil2 kan..

the e-learning platform not up yet..masih lam prosses lagi..



ni logo dia..jangan main2 huruf M pun dh ada mortar tau..

No comments:

Post a Comment