Monday, June 21, 2010

poem vs sajak

korang pernah tk tepikir buat poem or sajak..aku pernah..aku ada banyak sajak..yang bila aku baca balik..aku rasa macam nk termuntah dan rasa macam nk belasah jer kucing yang ada lam umh aku ni..uikk..sungguh le tk berseni langsung..tp time tulis tu aku feeling feeling cam best je..cam jiwang je..siap cam rasa menulis dalam bilik yang gelap then ujan turun renyai2..then ada petir sikit2..gitu la..as much as i love to write a poem..i hav to admit..i dont have the skill..hehe..nanti la klu ada masa aku letak poem yang aku buat kat sana..sambil2 tu sila sedia puke bag..kerana kejadian yang tk diingini akan terjadi..ok la mode nak menempeleng kucing dah kembali kepada normal..battery lappy pun dh nk kong..ok la wa out dulu..nitey nitey

p/s klu dapat minum nescafe peng time ni..mmg peng la... :)

No comments:

Post a Comment