Thursday, July 8, 2010

hep hep i feel like....

ermm apakah yang aku feel..feeling..oh tidak..busan arr..specially bila on pc tatau nk tgk apa..klu zaman dolo2 tu chat tu mmg best arr..tp aku tk pernah la nk percaya..aku suke2 je chat tp tkderler smp nk betul2 berkenalan...tk take serius pun..bila dipikir2 macam rugi pun ada ek..patut layan kan ajer..biar ramai kawan..tkperle..dah bukan jodoh nk berkawan..huhuh...(didalam hati:rugi ek)

eh apa aku nk tulis ni ek..aku rasa busan la..tv citer tk best..astro biasa arr dok ulang2 jer citer..tv3 tk kerja lain nk main citer antu jer malam jumaat..tv1 tv2 lebey kurang gak..eh tp aku tiap2 pagi dah layan dah tv1 hehe..dulu aku layan hitz msa nk siap2 g kerja ..pastu aku tukar hotfm then aku tukar era..lepas arwah din dah tkde..rasa hilang sengat dah era..so aku tgk mhi kat tv3..lately aku layan selamat pagi malaysia kat tv1 ehehe..bila aku compare ngn tv3..tv1 is more informative..so aku layan kan ajer..lagipun tk busan wei...tv1 dah bnyk perubahan..majulah RTM untuk negara

p/s pernah terasa hati klu org kutuk RTM..tatau kenapa...mungkin dr kecik aku dok tgk RTM..pasal tv3 booster kat aerial kita org kuang ajer sikit....

esok jumaat..lusa weekend..ermmm


korang wat apa weken..aku? aku g tgk rain forest festival..aku harap gempaq la

No comments:

Post a Comment