Saturday, July 3, 2010

Sudut kreatif: Bersama Effa Leong

cak cak cak...dah macam bunyi azwan ali daaa...ok hari ini mari kita menkreatifkan diri ye adik adik dan koceng-koceng semua.. i still remember when i was a small kid..i like to do these kind of stuff..macam2 la..asal ada kotak tk guna ke.botol tk guna ke..ada je kerja nye... time tu kat tv mmg banyak la rancangan camtu.. buat memang la buat..tp hasil nyer hehehe...wa Allahualam..

ingat lagi pas aku nengok saya show kanak2 pasal buat frame gambar guna kotak..walawei..banyak giler aku buat ok...letak kat tv letak atas almari..and aku stil ingt aku balut ngn pembalut kaler pink bunga2.....sik baek mak aku tk buang..dia redo jer.....

so here go....
bahan2..kotak yang tidak digunakan...kotak pikiran pun kene ada gak taw

the tools... dan jugak tangan yang cantek..klu ada gelang emas 4kati lagi bagus


tadaa...hasilnya kotak yang chumil..leh letak macam2...kat dalam ada partition lagi..haa kat ikea pun takder kau...

habis madu janganla sepah dibuang..kotak yang belen tu leh guna untuk letak tools yang kita telah guna tadi..

p/s actually, by doing this u save our environment as well...RECYCLE

sekian sahaja sudut kreatif kita kali ini..bertemu lagi dilain masa


No comments:

Post a Comment