Sunday, July 4, 2010

Melankolia:Bau kerinduan

hye..biasa la malam2 buta ni kan..hujan lak kat luar tu...sound effect dari rain drops tu tetiba2 je menimbulkan mood jiwang kat ati aku ni haha...busukkkkkkkkk...

tajuk pun dah jiwang carrot kan..korang pernah tk rindu kat seseorang...seseorang here bukan bermaksud family atau sahabat ataupun koceng korang yang berbau busuk itu..some one else..hehe..ada paham..

aku?..dulu pernah..klu korang rindu kat org tu..apa yg korang rindu..klu aku definitely his smell..eh tapi tkderler aku g hidu2 or gesel kat badan dia amek bau...of course le his perfume yang blend ngn bau semula jadi dia..hasilnya..terciptalah bau kerinduaan..uwekkk...nak muntah lak...hehe tp betul la..

sekarang ni..aku dh tatau apa itu bau kerinduan..yang aku tau..koceng aku dah berak kat jamban satu lagi..yang aku dok sental petang tadi..so bau nyer pun dah ilang...adakah aku ingat bau jamban itu.. definitely not...kerana ia bukan bau yang kita rindu..unless aku dah ketagih cium bau berak koceng.....

so kepada yang putus kasih...jangan kerana korang tereksiden terhidu bau org2 yang se akan2 bau dia..korang jadi melankolia tak semena..


a picture speaks a thousand words...

picca source:goggle

No comments:

Post a Comment