Saturday, July 3, 2010

Showdown 2010 updates: Famous Crew is out


dah bungkus da...dah terkeluar..kenapa trkeluar..cos terkeluar la..takkan itu pun nak tanya aku..
biasala reality tv..vote sana vote sini..klu time pilihanraya takder lak nk g vote..eh tu macam aku jer tk g mengundi huhuhu...anyway..famous crew tersingkir..tersingkir derang bukan kerana derang tk bagus..drang best giler duhh..tp nama jer famous kan..tp tak famous kat ati peminat wat per kan...nk wat camno dh naseb..tp derang mmg pesaing yang hebat la..tkper la famous crew korang memang best...

dengan tersingkir nyer drang..tinggala HMC Phlow, Floor Fever, Wakaka and Giler Battle Crew. pasni sapa tersingkir, giller battle and wakaka gerenti tk tersingkir..ketara giler siot..derang ni mmg judges nye peberit..camno sekali pun tk kan tersingkirnyer...so its left HMC and Floor Fever..agak2 korang mana tersingkir.... Floor Fever ada females dancer..ni pun judges suke...HMC mmg terbaek gak...ermm..so aku rasa next week agar sukar nk predict..before ni..aku nyer prediction betul...aku leh bukak kedai tilik naseb pasni....apa2 pun yang tinggal ni mmg dasat2 beb..giler best...klu tersingkir pun bukan korang tk berbakat..cuma naseb je tk menyebelahi..myb nasih tu membelakangi or mendepani korang hehe..boleh?.

p/s sila amek mode menari ala2 beyonce dalam lagu nya im a single lady...

No comments:

Post a Comment