Tuesday, July 6, 2010

Makan Sihat

tajuknyer pun dah mengegarkan jiwa raga kan..hehe..gegar la sangat..gegarkan lemak..gegar dan gegar gegar..p/s sila amek mood semangat jiwa kental disini ok

lepas g gym, i sent kak fati to airport..balik dari airport g la singgah beli barang sikit..lamak gak tak mebeli dan membelahkan diri..sejajar dengan motto minggu ini iaitu...hehe..malulah nk cakap..i present you these...

walawei..jangan main2 hijau merimbun salad tu tau...agak2 aku abis tak mkan..giler banyak..dia tk jual sikit2 so nk tk nak kene beli banyak tu...ada lagi tu epal hijau..not the fan of green apple.....i dont like apple actually..buah apa aku suka..aku suka buah rambutan :) sedap sedap...
dan ada juga roti wholemeal..actually aku ragu2 sikit ngn roti tu..rasa cam bukan pure wholemeal..tp wat can i do..kat sini takder gardenia..klu beli gardenia nyer wholemeal..macam kutu jer banyak grain dia kat roti tu...eh bkan ke yag byk garrain tu wholegrain...konpius eden

yang kaler oren tu bukan makanan sihat tau..tu koceng sihat...tengah berposing..sibuk gak nak tau org buat apa...btw nama dia abang..siap pejam mata bila aku panggil nama dia nk amek gbr

and for my dinner..i had sandwich..healthy tak..okla kan..klu minus sosej tu mesti healthy giler..tiba2 ada cokelet tu..very the contradict kan hehe..tetiba teringat aussie terus rasa nk makan macadamia la pulek....leh pakai tak alasan tu...boleh la..last..esok mkan lagi :)


ni pulak aku nyer latest obsession...aku dah get over nescafe lam tin tu..skrang beraleh ngn ni pulak..tk ramai suka minum ni..and being me..aku akan minum tahap aku rasa nk termuntah..now kira aku ada dua obsession la..satu air yogurt dan satu lagi air kotak ni...
and for food la..lately ni aku suka makan ayam masak kicap..for those yang tatau..ayam kicap swak tak sama tau ngn kat semenanjung..kat semenanjung dia sedap sikit...tapi kat sarawak dia sedap bannnnnnnyyyakkkkk :)

kenangan:teringat kat ostolia dulu aku gilos minum air kopi dalam botol ni..jenama Dune klu tk silap..tk leh miss la..bila abis kelas je..aku akan g wolly nk beli air tu..perghh giler sedap wei...korang mesti tau klu omputih minum kopi mesti kaw nyer..pahit...yang Dune ni lak sedang elok untuk selera orang melayu cam aku ni hehehe nice..

No comments:

Post a Comment